Tanpa Penjamin

Semua pinjaman koperasi yang ditawarkan kepada pemohon adalah tidak memerlukan penjamin dan pemohon dilindungi dengan skim insuran, Sekiranya berlaku kematian atau kecacatan kekal kepada pemohon akibat kemalangan, maka insuran ini akan melindungi pinjaman ini

Perkhidmatan Kami

Permohonan pinjaman ditawarkan kepada semua rakyat malaysia yang berkelayakkan. Perkhidmatan Pos Malaysia digunakan bagi urusan pemohonan diluar Lembah Kelang.


Komunikasi secara panggilan telefon atau emel.

Bagi pemohon yang berada di Lembah Kelang. Perkhidmatan sampai ketempat anda. buatlah temu janji dengan kami.
Tiada bayaran pendahuluan dikenakan:

Featured-Content

Powered by Blogger.

Borang Permohonan Kiraan

Home » » Senarai GLC yg layak mohon pinjaman.

Senarai GLC yg layak mohon pinjaman.

Written By Susu on Tuesday, December 21, 2010 | 8:21 PM

Berita Baik Utk Kakitangan & Staf2 Sykt GLC atau Sykt Swasta Seluruh Msia yang Ada BIRO ANGKASA.! Kami Menguruskan Pembiayaan Peribadi Hingga Rm150,000 TANPA PENJAMIN dan Ansuran 15 tahun - Kadar 6.99% setahun. Heavy Blacklist & Bankrup Status Juga Layak Memohon. Kelulusan 10 hari.
Senarai GLC yg layak untuk membuat pinjaman dengan koperasi..Maksimum 200k..20 tahun..int 5.10%.Berjawatan tetap/kontrak..Blacklist bawah 25k..

Lembaga Tabung Haji,Malaysia Airport Holding Bhd,Malaysia Air Airport Niaga Bhd,Malaysia Biotechnology,Mimos Bhd,Bernas,Penang Port,Perbadanan Bekalan Air PPinang,Perbadanan Putrajaya,Percetakan Nasional Malaysia Bhd,Plus,Pos Malaysia,Propel Bhd,Risda Plantation,Sirim Bhd,SME Bnk,Syt Air Johor,Agro Bank,Amanah Ikhtiar Amanh Raya,Kolej Kejururawatan Pusrawi,Bernama,Data Pos,Felcra,Giat Mara,Ins Jantung Negara.

0 comments :

Twitter